Sunday 10 December 2017

Forex trading filippinerna forum


Forex Trading i Filippinerna Att delta i valutahandel på nätet kan faktiskt hjälpa till att tjäna några alternativa intäkter. Yoursquoll måste alltid följa några av reglerna i ett försök att ha en trevlig åktur. Det är oberoende av din plats, som du kan vara i Filippinerna eller någonstans i världen. Din plats skulle inte göra din handelserfarenhet bättre eller till och med lönsam. Första sak du bör tänka på är att få en pålitlig online-mäklare. Mäklaren efter eget val skulle sadelas med ansvaret för att öppna ett online-valutakonto för dig. Förutom att vara fri från bedrägliga aktiviteter, bör din mäklare vara ansluten till en stor finansiell institution. Ett levande exempel är FXOpen rykte om kompetens och en felfri affärsstil. Alltid gå över din brokerrsquos ldquoterms och conditionrdquo vad gäller leveranser, bära fram avgifter, provisioner, närvaro av dolda avgifter och så vidare. Det är viktigt att du checkar in i Filippinerna Central Bank för att se om din mäklare är behörig att göra affärer i landet. Det är viktigt att få en uppfattning om den här, vilket innebär att man vet hur mycket pengar man kan kasta in på marknaden (dvs. ditt handelskonto). Ja, många mäklare där ute skryter om olika investerares behov med avseende på sina investeringsgränser, men det slår slutligen ner till investeraren och vad han tycker är bekväm att sätta i sitt handelskonto. Välj ett konto som definierar dina investeringsmål. I de flesta fall kan ett mini-konto gå så lite som 50, medan ett standardkonto skulle kräva minst 1000. För individer i Filippinerna rekommenderar Irsquoll att du börjar med ett mikrokonto. Bara för att du äger ett handelskonto med en Forex-mäklare betyder inte nödvändigtvis att du startar Forex trading i Filippinerna genast. Om du på något sätt inte har rätt forexutbildning, skulle det vara klokt att du tar lite tid och lär dig. För att få en bra start bör du gå tillbaka och studera historisk prisinformation. Det här låter dig samla och analysera historiska trender. Detta skulle ge dig en djupgående översikt över det finansiella instrumentetsquos trendmönster. När du väl har avslutat din valutamarknadsanalys är det här en indikation på att du förmodligen är redo för marknaden. Yoursquoll måste sedan få en mäklare, finansiera Forex trading konto och genomföra en marknadsanalys. Ställ alltid bakom dig om att Forex är en mycket dynamisk marknad och ständig övning är avgörande, få ett Forex demo konto hos FXOpen och testa dina färdigheter i Forex trading i Filippinerna. Inskickad den 14 januari 2014 FXOpen Fördelar Begränsa spridningar mdash från 0 pips på EURUSD. Attraktiva Forex-bonusar på nya handelskonton. Minsta insättning för Forex mikrokonton mdash endast 1. Minsta insättning för Forex standard konton mdash endast 25. Minsta insättning för ECNSTP konton mdash endast 1000. PAMM konton för professionella Filippinska handlare. SWAP-free konton för muslimer (islamiska konton). Gratis obegränsad Forex demokonton finns tillgängliga. Marginalutnyttjande från 1: 1 upp till 1: 500. Det bästa inom handelsvärlden MetaTrader 4-plattformen. Pågår veckovisa och månatliga Forex trading tävlingar (ForexCup turneringar). Erfaren och hjälpsam live support i Filippinerna. Först i Cebu är Filippinerna Wall Street Business Consultancy Corp eller WSBCC en Forex Introducing Broker som har ett direkt förhållande till kunder men delegerar handelens genomförande till en Forex Broker. Vi är stolta över att ge orientering och utbildning på Forex Trading för att förbereda varje kund vad de behöver veta om handel. Det är viktigt att förstå teknisk och fundamental analys, vilket innebär att WSBCC erbjuder intensivt studieprogram för alla eftertraktade handlare. Läs mer om Forex Trading med oss. Logga in nu Logga in i din portfölj. Testa din Forex Knowledge. Öva din väg till finansiell frihet. Öppna ett Demo-konto nowPublished Mon, 06 Mar 2017 17:31:39 0800 Kära Traders, Observera de ändringar som ska göras i FXOpen MT4-servertid. GMT-offset i MT4 FXOpen-handelsplattformen kommer att sättas till GMT3 söndag den 12 mars 2017. Ändringen gäller alla typer av FXOpen-konton: lev ECN, STP, Crypto, Micro demo ECN, STP PAMM-konton. Glöm inte att justera GMT-offset i. Publicerad på onsdag, 01 mars 2017 20:41:15 0800 Eftersom valutamarknaden ökar efter en lång period runt nyår och jul, lanserar vi den 17: e turnén i Forex Finals. quotForex Finalsquot är en återkommande handelskonkurrens på levande konton. Tävlingen börjar den 6 mars och kommer att löpa fram till 31 mars. Registreringen är redan öppen. Som vanligt kan du räkna med generou. Publicerad den 16 februari 2017 19:56:58 0800 Kära kunder, Observera följande förändringar i handels timmar för råvaror och index den 20 februari 2017 på grund av Presidentsrsquo Day i USA: Valutapar: Vanliga handels timmar. Råvaror: Guld och Silver: Handeln slutar klockan 20:00 GMT2 (FXOpen Server Time) XBRUSD (US Brent): Vanliga handels timmar XTIUSD (US Crud. Publicerad den tis 09 feb 2017 22:23:50 0800 FXOpen erbjuder nybörjare möjlighet att utöva sin kompetens genom att gå med i Forex School Februari ndash en ForexCup-handelskonkurrens på demokonton. Forex School är en återkommande tävling och deltagande är gratis. Forex School Februari kommer att äga rum mellan 20 februari och 3 mars. Registreringen är redan öppen. På t. Publicerad mån, 23 jan 2017 22:05:00 0800 Den nya 16: e turneringen av quotForex Finalsquot startar den 30 januari och fortsätter till den 24 februari. QuotForex Finalsquot är en återkommande handelskonkurrens på levande konton. Registreringen är redan öppen. I slutet av turnén bestämmer vi de fem största handlarna som kommer att dela prisfonden på 1 400 USD. Vinnaren kommer att tilldelas en. Publicerad fredag, 13 jan 2017 19:52:00 0800 Kära kunder, var vänlig notera followin g ändras i handelsdagar för CFD och index den 16 januari 2017 på grund av Martin Luther King Day i USA. 16 januari 2017 Valutapar: Vanliga handelstimmar Guld och Silver: Handeln slutar klockan 20:00 GMT2 (FXOpen Server Time) UK Brent: Normala handels timmar US Crude och US Natural. Inskickad den 7 april 2014 FXOpen Fördelar Begränsa spridda mdash från 0 pips på EURUSD. Attraktiva Forex-bonusar på nya handelskonton. Minsta insättning för Forex mikrokonton mdash endast 1. Minsta insättning för Forex standard konton mdash endast 25. Minsta insättning för ECNSTP konton mdash endast 1000. PAMM konton för professionella Filippinska handlare. SWAP-free konton för muslimer (islamiska konton). Gratis obegränsad Forex demokonton finns tillgängliga. Marginalutnyttjande från 1: 1 upp till 1: 500. Det bästa inom handelsvärlden MetaTrader 4-plattformen. Pågår veckovisa och månatliga Forex trading tävlingar (ForexCup turneringar). Erfaren och hjälpsam live support i Filippinerna. Jag kommer inte att vara dagshandel längre. I8217m fokuserade på handel dagliga tidsramen på grund av flera skäl. 1. Jag älskar att ha mycket ledig tid Som du vet, älskar jag kampsport och i år vill jag fokusera på min träning. Och för att kunna träna hårdare behöver du mycket tid att träna. Jag älskar också att upptäcka nya saker och inte bara tjäna pengar. Tanken på att bara bygga mitt bo, så mina pengar kan fungera för mig är mycket frestande. Jag planerar att sluta dag handel forex och fokusera främst på swing trading, det vill säga en längre tidsram. Vilket innebär mindre uppdateringar på den här bloggen också. 2. Stress är inte värt att vara stressad i daghandel är bara för beskattning. I8217d brukar spendera tid att upptäcka nya saker än att spendera mycket tid i datorn varje dag. 3. Att vara riklig har inte pengar, men att ha ledig tid Det bra med swing trading forex är att jag kan ställa in min position, ställa min stoppförlust och ställa in mitt proftmål. Då, I8217ll bara kolla det några minuter varje dag för att se om marknaden gick emot eller för min riktning. Jag kan också lägga till eller sänka positioner beroende på mina affärer, om några minuter, då kommer I8217m att göra något annat. Att göra något annat innebär att starta ett nytt företag som möjligen kan tjäna mig mer pengar. Starning på ett diagram gör det inte koka. Jag behöver göra något produktivt medan jag väntar på att marknaden ska röra sig. Delta i några seminarier, företagsutbildning eller starta ett nytt företag. I slutet av dagen, desto mer tid har du, ju fler saker du kan göra och ju mer pengar du kan tjäna, eftersom fritiden blir en produktiv strävan att göra allt mer pengar för dig. Gör det enkelt. Är förmodligen en av de mest komplicerade saker vi måste upptäcka. Med många indikatorer runt tenderar valutahandlare att tro att ju fler indikatorer de har desto mer pengar de gör. Vad är skillnaden mellan en Forex Trader utan indikatorer och en Forex Trader med indikatorer Forex Trader med inga indikatorer håller det enkelt. Indikatorer tenderar att förvirra forex näringsidkare när många indikatorer doesn8217t matchar. De tenderar att tänka för mycket och inte förlita sig på sin egen beslutsfattande för att ta handel. Detta är närvarande bland nya Forex Trader där de kommer att försöka alla indikatorer tillgängliga och använda den. Fram till den punkt där de får sin första förlust, släpp sedan den. Ett valutasystem kommer att medföra förluster. Det kommer att medföra vinnande affärer. Vissa kommer att ha mer förluster än vad som vinner. Det är ok. Så länge de vinnande affärer kan täcka förlusterna upp till den punkt som du fortfarande är lönsam. En Forex Trader kommer att ha känslor. Men får inte påverkas av det. Detta är det som gör valutahandling beroendeframkallande. Att ständigt i berg-och dalbanan. Du vet att du är säker, men det är fortfarande en dödsbelåten upplevelse. Med ett lönsamt handelssystem vet du att du vinner men prisåtgärden påverkar dig fortfarande. Det finns frågor som en forexhandlare kan fråga sig innan han tar handeln. Innan du går in, efter bekräftelsessignalen. Han frågar: Vad är min vinst Var är min slutförlust Varför tar jag denna handel Kan helt enkelt sammanfattas genom att fråga sig anledningen till inträdet (bevis på vinstpotential, en uppsättning eller en bekräftelsessignal), what8217s din vinst och hur mycket risk är du villig att göra Dessa frågor är enkla. Tre frågor som en valutahandel kan enkelt svara på. Problemet ligger på huruvida han kan behålla sin känsla. Psykologi spelar en viktig roll. Forex trading system fungerar. Banker använder dem för att tjäna pengar. Men den som använder den gör det möjligt att INTE jobba. Jag öppnade denna position igår och kör nu med 33 pips från det här skrivandet. Anledningen till denna handel skiljer sig från min vanliga. Det beror på att I8217m försöker ut en ny strategi som jag upptäckte när jag forskat om automatiserad handel. Detta är en kontrarisk handel och jag kan vara fel. I8217m postar detta för forskningsändamål. I8217m uppgår idag till 47.36 i veckan. Detta beror på de regler som jag tillämpade i valutahandel. Jag lärde mig att tänka, bestämma och se till att jag vann förlora huset när jag gör ett misstag men se till att jag gör en död när jag vinner. Jag börjar tänka på odds och ta bara affärer som har den högsta möjligheten att vinna och satsa allt jag kan för att maximera min avkastning. Jag berör inte mig själv med den tillfälliga gyrationen av marknaden. Jag vill alltid investeras i marknaden för att täcka vilken stor rörelse den vill ge mig. I8217ll vara den första som säger sälja, när folk fortfarande ropar köpa. Men bara se till att alla har använt och hyped upp alla köpare tills det inte längre finns något. Jag insåg att det finns människor som kommer att hype dig till att ta sin sida. Det beror på att de är på den förlorande sidan och de vill ha ut. Jag har sett dessa människor proklamerar att vara guruer, men bara där ute för att ta dina pengar. För den lone handlaren är dessa människor ditt byte. De är bullriga barnen som pratar mycket men har inget att visa för det. De vet hur man gör ritningar ur diagram, och berättar för alla dessa surrord, men i slutet av dagen tjänar de pengar på att hysa nybörjare. Var en som väntar i skuggan. Väntar och väntar tills rätt tid att slå till. Var en mördare, en prickskytt om du vill, som spenderar mer tid att vänta än att egentligen döda. Du vill inte ses, du vill inte skryta, du vill vidta åtgärder innan någon visste vad som slog dem. Detta är det verkliga, bästa sättet att handla. Att vänta tålmodigt tills rätt tid kommer, så satsar allt du har för den enda, en strejk som du någonsin behöver. Diversifiering är bara bra för människor som inte vet vad de gör. Du behöver bara 1 par, 1 handel för att göra skillnad. Du spelar i en situation där du är expert. Du don8217t försöker handla om du inte ens vet vad sortimentet betyder. Om du är bra på trend efter att du håller med det, var tålmodig och vänta på det första tecknet på en trend. That8217s där you8217ll gör dina pengar. Varför rush att vara rik Alla kommer troligtvis vara rikare än dig och förmodligen mycket yngre än dig. Det gör dig inte mindre mänsklig för att ta den långsamt. Var tålmodig och vänta. Det krävs disciplin för att vara rik. Det är en anledning till att de flesta miljonärer är gamla män. They8217ve tillbringade mycket hårt arbete och tålamod för att komma till var de är nu. USDCHF 4 Hour Chart Howdy Det har varit ett tag sedan jag senast gjorde ett inlägg här. Tyvärr för alla människor som fortfarande läser den här bloggen. Jag har varit upptagen med livet och andra saker. Men Forex Trading kommer alltid att vara en av de saker som jag inte kunde ge upp. Jag kontrollerar alltid marknaden en gång om dagen. Och bara ta ställning om inte I8217m är säker på att handeln kommer att ha stor sannolikhet för framgång. Handel jag så ofta som jag brukade Nej. Men jag handlar fortfarande när jag tror att det finns en stor chans att göra vinst. Jag tror att I8217m växer till mer av en investerare i detta avseende, snarare än en näringsidkare. För att jag inte vill titta över handlar varje dag när jag ställde en ställning. När jag växer som en näringsidkare inser jag att respekten för marknaden är viktigare än någon annan färdighet. När jag respekterade marknaden går jag inte för affärer som är 8220pwede na8221 (bara om rätt) till mina kriterier för tillträde. Det borde vara exakt som jag vill ha det. Jag antar att respekt och disciplin kommer hand i hand. Jag gjorde denna handel senast 5 februari 2014, Shorting USDCHF. ett 4 timmarsdiagram med Ichimoku. Och det har gått bara bra8230 Jag ser fortfarande inga tecken på att trenden kommer att vända om, så I8217m håller fortfarande på den. I8217m skapar en gemenskap för handlare och investerare. En gemenskap där alla medlemmar delar idéer och erfarenheter om handel och investeringar. En gemenskap där vi leder varandra och hjälper varandra att lyckas. Från och med nu är det bara för inbjudningar. Och vi behöver människor som är passionerade för handel och villiga att dela sin kunskap. Vi behöver personer som ska skapa pedagogiska material och styra andra nybörjare i verksamheten. Eftersom vi gör pengar på handel8230 inte på seminarier och vi don8217t behöver ta mer pengar från nybörjare. Vi hjälper dem att fiska på marknaden istället för att bara ge dem fisk. Om du tror att du är ute efter jobbet, lämna bara dina kommentarer nedan. Ansvarsbegränsning: Vi don8217t betalar dig för att bli medlem. Men du kan vara en del av något bra. Det har varit min erfarenhet av valutahandelshandel att efter en rad vinnande streck kommer den förlorande delen. Det är en del av livet. Let8217 ser hur jag håller denna vecka när jag når 8220unlucky8221 veckan 13. Ska jag göra ett misstag och avsluta min vinnande streck Eller ska jag gå i konkurs den här gången, igen Eurozonen är fortfarande det heta ämnet förra veckan. Gjorde en galen vinst från Euro-drabbade valutor och korrelerade par. En fantastisk 13 Det enda som vi ska se upp för den här veckan är retracement. Med tanke på diagrammet verkar det som om det kommer att spåras förr eller senare och precis i tid för diskussionen och planerna för att lätta problemet i euroområdet. Grundläggande och tekniska håller varandra på den här och det vore ganska intressant vad som skulle hända nästa vecka. Detta kan vara en bra upplevelse ska jag göra ett misstag. Jag är mycket försiktig men. Också, innan jag glömde, kommer Thanksgiving igår och sedan till helgen. På måndag borde det vara en väldigt volatilt öppningsdag då de institutionella handlarna kommer att ladda nya affärer efter att ha kommit tillbaka från semestern. Min rekommendation: Var försiktig i den här veckan. Som alla euroområdets påverkade valutor kan vara omskolning nu. Jag fick äntligen det rätt. Väntar på rätt inställning8230 Sedan låt vinsten springa8230 Bli inte för upphetsad och avsluta tidigt. Det var första gången jag gjorde en perfekt handel där jag följde min egen handelsplan. Och det är en bra känsla att veta att jag följde och fastnade på den. (Kan du tro att det här är första gången jag faktiskt följde min plan) Det är för att jag alltid hamnar för tidigt eller för sent. Eller avslutar för tidigt eller för sent. Jag får vinst upp till denna punkt. Men det här är den tid jag faktiskt kände mig bra om handeln. Wow. Också, I8217m lite ledsen för att passera Steve Jobs. Han var min idol och en kille som jag har letat efter. Sedan första gången jag såg sitt Standford8217-tal för 5 år sedan har jag alltid följt vad han sa. Att göra saker jag älskar och inget annat. Titta på min facebook-vägg, titta på mina kollegor, batchmates och vänner. Inse att livet är så underbart att vi leder till att leva annorlunda på hur vi ser livet i allmänhet. Några av dem känns som att en lördagskväll dricker med vänner är ett bra liv. Några av dem reser på en avlägsen nation eller ger ett bra sätt att säga att 8220I8217ve gjorde det8221. Några av dem startade en familj, då varnade några av dem varför de fattade besluten. Det här är alla de goda saker som livet har att erbjuda. Dricka, festa, resa, starta en familj och så vidare. Men jag är alltid i chock, varför de flesta glömmer att alla dessa saker, för att säga att du gjorde det8221 att säga att du är stolt över vad du har åstadkommit, för att säga att du har hjälpt din familj, är saker som endast kan erhållas om du har pengar och tid. Och det största problemet som blockerar den vägen till framgång är ditt dagjobb. Jag brukade vara anställd. Jag älskade it8230 Det är mitt första jobb, liten lön, men jag älskade det. Det är inte för pengarna då. Men när jag kom in i ett annat företag och började jobba för att få högre lönecheck började det bli jobb. Dess stressiga. Det är inte värt det. Du kan vara stolt att tjäna en hög lön. Men upp till hur länge du har ingen tid. Du spenderar pengar du förtjänat festa, reser för att uppdatera dig själv. Då kommer du tillbaka till jobbet. Efter en månad går du till ett annat land, fest. Sedan tillbaka till din arbetsstation väntar på lönecheck. Du har inget liv. Som om du bara väntar på att bli gammal. Att göra allting om och om igen. Det är säkert. Det är säkert. Det är tråkigt. Du kommer att dö utan att åstadkomma någonting. Bara det faktum att dina barn gick till college, ett eget hus, en bil och inget mer. Tänk tillbaka, är det ditt enda syfte i livet Att föra dina barn till college Vad sägs om självförverkligandet Ditt eget självvärt Din egen prestation, som du kan vara rättvist stolt, säger en la Frank Sinatra 8220I gjorde det min väg8221. Det är bra att ha tålamod. Men ibland måste du bara stå upp och säga att du förtjänar bättre. I8217m säger inte att du ska fråga din chef för en lönehöjning. Det är bara dumt och irrelevant. Du måste gå ut och göra saker som du verkligen vill göra. Saker som du kommer att vara lycklig att göra utan att behöva veta om you8217ll får betalt eller inte. Det är ett problem vårt samhälle idag, att de värderar pengar över andra saker. Don8217t vara den personen. Ta tillbaka din tid. Arbeta för dig själv. Du behöver inte vara miljonär. Allt du behöver göra är att överleva. Tanken med lyx är flyktig och du kan aldrig nå den. Det är någon som vet att han inte behöver någonting, är den rikaste personen i världen. Både ekonomiskt och intellektuellt. Don8217t vill du resa hela världen Möt olika typer av människor Ät olika typer av delikatess från olika länder Möt exotiska kvinnor Hur skulle du kunna göra alla dessa saker om du är knuten till ditt jobb Om en livstids tillfredsställelse endast styr risken för lämnar ditt jobb och gör saker du älskar, wouldn8217t det gör det till en bra handel. Var en riskmakare. Don8217n bosätta sig. Om du vill förändra något i ditt liv måste du ha den brinnande lusten att göra det. Men gör det utan att bli påverkad av någon utomstående kraft som pengar eller rykte. Gör det för att du vill ha det. Forex trading kanske inte är mitt förstahandsval, eller min högskoleexamen. Det har aldrig varit lätt för mig att förstå. Men ideen om frihet som valutakursen ger, gör att jag bara vill studera och driva mig själv för att lära mig. Du kan gå vilse i processen, konkurs eller till och med deprimerad, men det är bara tillfälligt. Föreställ dig de saker du kan göra när du vet hur man handlar. Tänk dig hela tiden du kommer att ha. Föreställ dig alla de nya upplevelserna du kommer att upptäcka och njut av, för att du inte måste sitta fast vid din bås, 9 timmar om dagen och svara på din irriterande officer. Du behöver inte hantera kontorspolitiken. Du är bara här för att njuta av livet. Bidra till mänskligheten. Och kanske, när du går i pension vid 30 års ålder, kan du förmodligen starta en familj nu. Jag säljs inte i idén om forex seminarier som erbjuds här i Filippinerna. Jag är säker på att många människor skulle vilja handla och lära sig forex men majoriteten av seminarierna här är inte det 8220kostnaden effektiva8221 med den typ av seminarium som du kommer att delta. Jag har inte deltagit i några forex seminarier. Inte heller vill jag delta i en. Inte om inte seminarier utförs av marknadsguider. Men det är osannolikt att det händer. Jag tror att det är det bästa sättet att lära sig att lära sig att handla på egen väg, och forskning om böcker. Ingen att ta hand och berätta att du ska köpa eller sälja. Handel för mig är en ensam wolf8217s verksamhet. Ett företag där människor som tänker annorlunda mot publiken belönas med förmögenhet. Vad bra gör det om människor som genomför seminarierna kommer att berätta hur man kopierar sina affärer. Post navigation Populära inlägg Forex Mäklare. XE Markets - Forex Broker Review XE Markets Trade inte. 69 kommentarer Om. Forex Philippines föddes när en ung affärsägare. 38 kommentarer Mitt Forex Trading Goal. Mål för 2011 25 000 Nettoresultat om 1 månad Jag kommer ra. 25 kommentarer Hur man handlar Forex. Välkommen till Hur man handlar Forex Course. På den här sidan, du. 19 kommentarer Forex Trading Strategy. Författaren, som är en rebell och en hel rumpa till auktoritet. 15 kommentarer Varför alla borde Trad8230. Jag tar tid för valutahandling som jag märker att jag har varit. 13 kommentarer Forex 101: Forex Basics -8230. Så började jag äntligen göra ett inlägg om grunderna i f. 13 kommentarer Community for Traders amp I8230. Jag skapar en gemenskap för handlare och investerare. En c. 12 kommentarer Vad är dina mål i Fo8230. 180 pips på AUDUSD När folk frågar mig vad jag gör. 11 kommentarer QampA: Hur kommer du igång i8230. Idag är vilodag för mig. Och som jag väntar på några timmar. 11 kommentarer Hur man handlar Forex Senaste kommentarer Senaste inlägg Forex och CFD är levererade produkter som medför hög risk för ditt kapital, och det är möjligt att förlora mer än din ursprungliga investering. Levererad handel kanske inte är lämplig för alla investerare, så var god försäkra dig om att du fullt ut förstår riskerna och söker oberoende råd om det behövs.

No comments:

Post a Comment