Sunday 15 October 2017

Vinst empire robot forex handel


Ansvarsfriskrivning och Riskvarning. Vänligen läs. Riskvarning. Handel med utländsk valuta på margin ger en hög risknivå, och kanske inte är lämplig för alla investerare. Den höga hävstångseffekten kan fungera mot dig såväl som för dig. Innan du bestämmer dig för att investera i utländsk valuta bör du noggrant överväga dina investeringsmål, nivå av erfarenhet och risk aptit. Möjligheten finns att du kan bibehålla en förlust av vissa eller alla dina initiala investeringar och därför borde du inte investera pengar som du inte har råd att förlora. Du bör vara medveten om alla risker som är förknippade med valutahandel och söka råd från en oberoende finansiell rådgivare om du är osäker. Ansvarsfriskrivning All information som publiceras på denna webbplats är av vår åsikt och våra besökares uppfattning, och kanske inte återspeglar sanningen. Använd din egen goda bedömning och sök råd från en kvalificerad konsult innan du tror och accepterar all information som publiceras på denna webbplats. Vi förbehåller oss också rätten att ta bort, redigera, flytta eller stänga ett inlägg av någon anledning. Annonser Varning Annonsannonser visas på hela webbplatsen. Vissa sidor på webbplatsen kan innehålla affiliate länkar för produkter. Dessa annonser och oror återspeglar inte yttrandet, godkännandet eller samförståndet från denna webbplats eller tillhörande parter. FPA-recensionerna påverkas aldrig av reklam. Vissa annonser kan innehålla potentiellt vilseledande eller oförutsedda fordringar och information som kan misslyckas med att avslöja risker och andra viktiga överväganden som är inblandade i spekulativ handel. Spammare varnas Om du spamar forumet eller recensionerna för FPA, förbehåller vi dig rätten att redigera ditt inlägg på något sätt som vi gärna gör dig rolig. Genom att spammar oss godkänner du eventuella ändringar vi gör och tar inga rättsliga eller andra åtgärder mot FPA eller dess medarbetare för allt vi gör med eller med din skräppost. Villkor Sekretess Annonsera Kontakta oss Om ForexPeaceArmy har annonser och affilierade relationer med några av de företag som nämns på denna sida och kan kompenseras om läsare följer länkar och registrerar sig. Vi är engagerade i en rättvis hantering av recensioner och inlägg oavsett sådana relationer. kopiera Copyright ForexPeaceArmy. Alla rättigheter reserverade.8482Forex Fred Armé, ForexPeaceArmy, FPA, och FPA Shield-logotypen är alla varumärken som tillhör Forex Peace Army. Alla rättigheter reserverade enligt amerikansk och internationell lag. Forex Peace Army är beroende av bannerannonsering för att hålla den fri för alla. Du kan också hjälpa till - snälla överväga att inaktivera AdBlocker medan du surfar på vår webbplats. Tack från vårt handelsföretag :-) Empire MN5 Denna expertrådgivare är baserad endast på prisåtgärd. EA behöver inte någon form av hård installation och är redo att arbeta med flera symboler och tidsramar. Om LotSizemultiplieraren är högre än 1 använder EA martingale. Ingångsparametrar TakeProfit - räkningen av vinstpipor för expertrådgivareberäkningarna. Korrekta värden - från 5 till 1000. LotSizemultiplierare - decimalen för marginalmultiplikatorn för partiets storlek. Det kommer att vara orderstorlek. Korrekta värden - från 1 till 100. LotSize - decimalen i partiets storlek. Det kommer att vara orderstorlek. Korrekta värden - från 0,01 till 100. MagicNumber - orderidentifierare. MaxOrdercount - Antalet placeringsordningar räknas samtidigt för ett par. Korrekta värden - större än 1. Toptrendbackrange - antalet barer som används för topplinjens första punkt. Korrekta värden - från 0 till 5000. Toptrendfrontrange - Antalet barer som används för de övre trendlinjerna slutar. Korrekta värden - från 1 till 5000. Bottomtrendbackrange - antalet barer som används för den nedersta trendlinjen första punkten. Korrekta värden - från 0 till 5000. Bottomtrendfrontrange - antalet barer som används för de nedre trendlinjerna slutar. Korrekta värden - från 1 till 5000. Räckvidd - Antalet rader som används för trendlinjepunktet. Korrekta värden - från 1 till 5000. rangetwo - antalet barer som används för den sökande stora fältet. Korrekta värden - från 1 till 2000. rangethree - antalet barpositioner för de höga och låga trendlinjerna. Korrekta värden - från 1 till 2000. rangefour - Antalet barer beräknas för att hitta den höga och låga trendlinjepunkten. Korrekta värden - från 1 till 2000. rangefive - antalet barer som används för nästa orderberäkningar. Korrekta värden - större än (-1). Limiterone - decimalen för stor bargräns i rangetwo. Detta kommer att begränsa expertrådgivareberäkningar. Korrekta värden - från 0.00001 till 100. Limitertwo - decimaltalet av staplarna rörelse sommaren från 0 till gränsvärdet. Detta kommer att begränsa expertrådgivareberäkningar. Rätt värden - från 0.00001 till 100. Om du vill ha något som läggs till i EA, skriv gärna ett privat meddelande om det, och jag kommer att använda EAs funktionalitet i nästa version. ProfitEmpireRobot Review TRYCKER INTE DEM. Igår förlorade jag över 600 USD. Jag anmäler mig för att jag trodde att de vet vad de gör. Många gånger gjorde de över 50 eller till och med över 60 drawdown. För dem som inte vet vad jag pratar om: 50 drawdown betyder att 50 av ditt konto används av branschen. Till exempel: Du har 2000 USD på ditt konto, och 10 affärer går fel på en minus 100 USD 1000USD drawdown eller 50 drawdown. Och det är vad de gör: dessa experter gör handel, när de går på fel sätt, gör de nästa i samma, fel riktning a. s.o tills du har 8 till 10 branscher går fel väg. Detta hände många gånger tills jag anmäler mig. Och många gånger blir det till en liten vinst. Men igår kraschade mitt konto. Använd inte dem. Eller använd dem på en demo och handla mot dem. Detta är mer lönsamt. Jag hoppas att jag kunde hjälpa dig att undvika ett misstag. Många lyckliga affärer 2014-04-03 5Star Hello Lazy Traders Jag kan bara rekommendera denna EA. Naturligtvis kostar det 100 USD per månad. Men jag driver ett riktigt konto som låter mig ställa 0,5 lot för en handel. Det behöver inte ens en handel för att betala denna avgift tillbaka. Om tjänsten: Jag antar att det beror på, när du vill ha service. Jag hade god framgång klockan 11.00 - 14.00 GMT. Fx. Jag kör denna EA på min vanliga dator. Men jag ville ha den här EA på min bärbara dator också. Jag installerade det och EA fungerade inte alls. Därför skickade jag ett mail till PER, och de svarade på bara några minuter. Efter att jag installerat TeamViewer och mailade dem inloggade data, fixade de det på bara en minut. Det här är vad jag kallar utmärkt service. Jag rekommenderar 2000 USD för en startbalans. Efter bara en månad är mitt konto nu 3,7 gånger högre än det började. Även om jag nu har 3,7 gånger mer på mitt konto, låter jag det fortfarande springa med bara 0,5 Massor. Detta beror på att de nyligen öppnade 5 branscher samtidigt. Max DD på en handel har i genomsnitt 10. Men när 5 handlar går i fel riktning uppgår det lätt till 40-50. Jag kommer att ge dig en uppdatering om en månad. Många lyckliga affärer

No comments:

Post a Comment